Sustainable Water Management: In the Jezzine Region

La Gestion Durable de L’Eau: Dans la région de Jezzine
Vendredi 22 juin 2018

Sustainable Water Management: In the Jezzine Region

In the same spirit as the LWP Metn project, the CEEDD Chair, in partnership with the Jezzine Foundation for Culture and Heritage, won a fund of 60,000 US dollars from the United States Agency for International Development (USAID), to set up an awareness project with 3 schools, 8 municipalities, restaurants, hotels, civil society actors (non-governmental organizations, associations, cooperatives, etc.) and young people (scouts, parishes, etc.) from the Jezzine region to sustainable water management.

La Gestion Durable de L’Eau: Dans la région de Jezzine

Dans le même esprit que celui du projet LWP Metn, la Chaire CEEDD, en partenariat avec la Fondation Jezzine pour la Culture et l’Héritage, ont remporté un fond de 60000 dollars américains de l'Agence des États-Unis pour le Développement International (USAID), pour mettre en place un projet de sensibilisation auprès de 3 écoles, de 8 municipalités, des restaurants, des hôtels, des acteurs de la société civile (organisations non-gouvernementales, associations, coopératives, etc.) et des jeunes (scouts, paroisses, etc.) de la région de Jezzine, à la gestion durable de l’eau.